صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۲
آبان
۱۴۰۳

شماره
۵۷۳۹

امروز: ۲ (آبان) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Wednesday 2024 (Oct) 23

عناوین صفحه


شهادت بابی از ابواب بهشت است و کرامت شیعیان شهادت است.
وَ جَعَلْناهُمْ أَئِمَّةً یَدْعُونَ إِلَى النَّارِ وَ یَوْمَ الْقِیامَةِ لا یُنْصَرُونَ.
علی رغم میل باطنی اما از روی تکلیف می‌نویسم. چون می دانم که دشمن در دشمنی پلید و پلشت خود همواره بر موج ظلمت جهل سوار بوده و در این ظلمت فتنه‌ها به فرمایش حضرت سید الشهدا علیه السلام «قل الدیانون». اما با همه اقلیت در دفاع از حق و حقیقت رویکرد اولم نسبت به جناب شیخ محمد حسین گرگیچ و جناب شیخ عبد الحمید اسماعیل زهی از اعاظم اهل تسنن ایران اسلامی است.
آیا امام بر حق علی ابن ابیطالب علیهما السلام از جان خلیفه سوم محافظت نکرد؟
آیا بنا بر اقرار خلیفه دوم مولی علی بن ابی طالب علیهما السلام از کیان اسلام عزیز دفاع نکرد؟
آیا در برابر غصب خلافت خلفای سه گانه خار در چشم و استخوان در گلو صبر نکرد؟
حاشا به مرامتان در تبعیت از سنت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم که در تضعیف حکومت اسلامی از هیچ چیز دریغ نکردید، نمک خوردید و نمکدان شکستید.
و دیگران را به «بر» دعوت کردید اما خودتان مصداق «وتنسون انفسهم» بودید.
مویه می کنید؟ به فرمایش زینب کبری سلام الله علیها خطاب به اهل کوفه «اتبکون»؟ «اشک چشم‌تان خشک نشود» با کج اندیشیتان که چه دلی از مسلمانان سوزاندید.
و اما شما سحر سامری در وجودتان رخنه کرده و سخنان هارون زمان را بی توجهی می کنید.
از دسترنج نظم و امنیت در ترویج دین شریف و مذهب را که حاصل تلاش شیعیان ایران اسلامی است بهره بردید و کمتر شکرگزاری کردید.
با کمال تاسف حتی نسبت به عمل به سنت در حاکمیت اسلامی سستی و اهمال کردید و در تشخیص خادم و خائن در غبار فتنه ناتوان بودید.
البته باب توبه باز است. که اگر عالمی از خواص اصلاح شوند عالمی اصلاح می‌شود.
نکند مصداق عالم بی عمل شویم؟
نکند چون دونان نمک به حرام شویم و آب در آسیاب دشمن بریزیم؟
امروز دشمنانی که قرآن کریم را می سوزانند، مساجد وحسینیه‌ها و تکایا و پرچم و نماد ملی و دینی را می سوزانند، به دروغ به توهم کشته سازی دامن می زنند باید صفمان از آنها جدا شود.
از آنها که پرچم تجزیه ایران در دست گرفتند، از آنان که پرچم اسرائیل نابکار کودک کش غاصب را دست گرفتند. از آنان که پرچم همجنس بازی در دست گرفتند.
صف اهل ایمان از آنان جداست. مراقب ایمانمان باشیم، مراقب ولی و صاحب الامر زمان خود باشیم.
لازم است از شیعیان به خاطر عملکردتان در این چند ماه گذشته دلجویی کنید.
عمل شما باعث شهادت جمعی از مسلمین شد که از خدای متعال می خواهم این عمل نابه هنجارتان را مورد غفران قرار دهد و اقل توبه محکومیت عاملین شهادت شهدای شیراز در حرکت تروریستی در کنار مرقد نورانی احمد بن موسی علیهما السلام است. و همچنین مسؤولان نظام اسلامی و مردم فهیم در شیراز را به دلیل هتک حرمت به ساحت آستان احمدی و محمدی را تا عذر خواهی اعاظم عامل آشوب و پایان دادن به این دد منشی‌ها از طریق رسانه خبیث آل سعود با مطالبه به حق نماز جمعه اهل سنت تعلیق گردد.
السلام علی من اتبع الهدی



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: